7/10

Efter 12 timmars arbete har jag äntligen slutat jobba! Martha har inte varit på det bästa humöret vilket innebär att det enda som fått henne att bli tyst är att få något ätbart. Annars har vi varit i stan och kollat runt, blev även en sväng till parken där jag satt och pratade med en 18 årig mamma. Fick höra allt från att all barnmat är rena rånet till att blöjorna är alldeles för tunna, dagisen är för dyra, Englands mammakläder är ett skämt osv osv.. Hon verkade inte vara den mest positiva människa jag mött precis!

Ikväll ska vi gå ut på en promenad runt Shoreham beach som är känt för att vara stället där alla rika bor. Hörde att de flesta hus längst stranden ligger på ca. 10 miljoner. Men det är nog ingenting gentemot Paul Macartneys hus som ligger ca. 20 min härifrån. Ska även hinna läsa igenom "University of Sussex - Undergraduate Prospectus 2011". Ska på deras öppendag nu på lördag så jag måste kolla igenom vilka program som är värt att kolla på. Vill även kolla runt på campus i och med att det är utnämt till att vara de 170:e bästa universitet i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0