Im back!

Tredje gången gillt kanske man ska säga. Nu är det sista gången jag testar att skriva en blogg, brukar inte finnas något att skriva om men vi får se hur länge den här lever.

Jag har iallafall hunnit ta studenten och jobbar nu som personlig assistent tills det blir att fara och resa något år före det blir skolbänken igen! Har iallafall hittat en lägenhet nu på G.backa men är inte helt övertygad om jag ska ta den eller inte, känns som att det är för långt ifrån centrum. Men jag har iallafall hunnit kolla ut möbler och sådant men det är verkligen inte roligt, helst inte när man betalar allt själv. Fick höra ett antal gånger att jag var den värsta tänkbara människan att handla sådana saker med, därför ska jag låta er slippa mig eftersom nu ska jag ta med mamma istället! Samtidigt är G.backa nära Josse vilket är bra på onsdagar då vi har date kl. 20:00 då bonde söker fru börjar. Kunde de inte tagit med någon som Peter från förra året? jag vet att han var bög men ögon-godis är aldrig fel! 

Men nu ska jag börja ta mig i säng. Har jobbat natt så jag måste sova ett tag om jag ska orka med ikväll. Ser ut som att det blir förfest hos mig och sedan utgång med folket.


Kommentarer
Postat av: jennie

come on B2! skriiiiiiiiiiiv, uppdateraaaaaaaaaa så B1 har något att läsa.

2009-10-18 @ 12:47:41
URL: http://jnniie.blogg.se/
Postat av: jp

Ja, det vore bra om de tog med en Peter, därför då får vi en Wille! Han var underbar!

2009-10-18 @ 12:54:09
Postat av: Cissi

Man kan ju hoppas att du skriver lite längre den här gången, jag gillar ju faktiskt dina inlägg!

2009-10-22 @ 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0