29/10

Var ute och gick med B för någon timme sen och insåg att musiken på min mobil är riktigt patetiskt dålig. Därför sitter jag just nu och kollar runt efter lite nyare, bättre musik. Jag som alltid annars använder spotify har inte laddat hem på flera månader så nu försöker man desperat hitta Muse nya album. Lyssnar egentligen oftast på äldre musik som The Doors, The Eagles och Queen och brukar inte fastna för nya låtar men nu på slutet har jag faktiskt börja ändra mig och har börjat lyssna på låtar som t.ex. David Guetta Feat. Akon med Sexy Bitch. Den är egentligen kass men går ändå på repeat. Samma sak gäller det för I came 2 party med Cinema Bizarre Feat. Space Cowboy, Paradiso Girls osv . Eftersom jag dansat street i många år så har den musiken alltid varit helt okej, samma sak är det när man är ute. Då brukar man springa runt som en idiot och dansa/sjunga till varenda låt som spelas men det har aldrig varit den musik som varit bäst. Så vad är det händer?





Kommentarer
Postat av: jp

löste det sig med jobbet?

2009-10-29 @ 18:51:27
Postat av: Veronica

Njaee, inte precis men jag får iallafall sova i min egna säng i natt :) alltid något!

2009-10-29 @ 23:16:52
URL: http://veronicajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0