28/10

Blogg.se fungerade inte riktigt igår när jag skulle publicera mitt inlägg så det kommer nu istället!

Har nyss kommit hem efter några timmars bil och buss-åkning. Är så grymt trött och skulle kunna somna vilken sekund som helst men ska strax gå på promenad med B och Jennie så jag får hålla ut några timmar till. 

Hann iallafall inte uppdatera igår eftersom jag försov mig någon timme på morgonen och blev tvungen att snabbt packa väskan och ta mig in till stan där jag skulle ta bussen till Bjurholm för att möta upp Josse och co. Jennie som ändå skulle möta Jessica i stan var snäll och skjutsade mig men först for vi förbi Peter en snabbis. Det var trevligt, man har som inte sett honom på ett bra tag. Men kvällen blev iallafall riktigt lyckad så jag är glad att man for.

Men nu verkar det bli ändrade planer eftersom folket försöker få mig att komma till Nicke istället. Låter roligare än att gå så nu blir det att umgås med Anneli, Jennie, Tove, Johan, Nicke, Micke och Gustav ikväll. Blir säkert riktigt trevligt. Men Jennie är här på ca. 30 min så jag måste skynda mig in i duschen och göra mig klar. 

Hoppas ni får en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0