19/10

Har för ett tag sedan kommit hem från Jennie. Vi for tidigare ikväll på konsum och köpte godis för att kunna gotta oss till ensam mamma söker! Sveriges största underhållning just nu! Annars så har dagen varit rätt sliten. Började med att jag vaknade av att låten miss you med adiam dymott började spela. Slängde iväg telefonen i golvet som jag tydligen alltid gör enligt Josse! Iallafall så fortsatte den ringa så jag blev tvungen att svara till sist. Det var Jennie som undrade hur jag mådde efter gårdagen!

Det blev en lyckad kväll som började hemma hos mig med för-fest. Det blev jag, jennie, elin, micke, nicke, gustav, david och andré. Sedan drog vi vidare till krogen krogen. Där mötte man på en massa roligt folk och såg många idioter som körde halloween lite väl tidigt. Känns som att det börjar bli nya X3M! Efteråt så körde iallafall Lidas oss med sin buss till max, fick stå i kö i 45 min! Men det var det värt än om jag egentligen röstade på subway. Att killar aldrig kan ge med sig! Iallafall så blev jag ensam tjej i bilen hem med en massa killar som sjöng till varenda låt på radion. Somnade inte förens 07:00 imorse och vaknade med huvudvärk men det var det helt klart värt! Tack för en bra kväll.

Nu ska jag ringa Josse, sedan ska jag fortsätta se Benjamin Button!

Godnatt & sov så gott


Kommentarer
Postat av: jennie

vems fel va de att du blev ensam i bilen? :O inte mitt iallfall, den som frågade efter hämtning får fixa egen skjust.. de är snälla tider vi lever i veroncia ;):P

2009-10-19 @ 12:07:07
URL: http://jnniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0