19/10

Nu har jag hunnit städa rummet och fixat med alla lönepapper osv. Känner mig faktiskt rätt nöjd! Har även hunnit prata med min chef som jag har möte med 10/11. Väntar på några papper som hon har skickat men som jag inte fått ännu. Har även fått hem ett paket idag med mina efterlängtade kläder, tyvärr passade inte alla. Hade beställt en klänning från Nelly men den var alldeles för stor, jag såg ut som ett tält!Därför måste jag ringa tillbaka och byta till en mindre storlek. Usch, jag som har telefonskräck!

Annars så mår jag inte helt topp idag så jag har fått avboka bion ikväll med Lisen. Vi hade tänkt se "flickan som lekte med elden" vilket vi har planerat göra sedan den hade premiär men men...

Men nu ska jag ringa Jennie om våran trip på onsdag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0