19/10

Ibland undrar man varför man är så jävla dum! Tänkte igår när jag målade naglarna att jag borde öppna ett fönster för att få bort den hemska lukten från bort-tagningen. Med tanke på att det redan var kallt i rummet så hade jag tänkt stänga efter 15 min men sedan ringde Roger och jag glömde självklart att stänga fönstret. Sedan var jag tvungen att snabbt hoppa in i duschen eftersom Jennie skulle dyka upp på 15 min och det var meningen att jag skulle bjuda henne på middag så det blev lite panik. Därefter så var kvällen igång och folket kom. I natt när jag kom hem så hade jag inte en tanke på att jag hade fönstret öppet. Det är först nu för cirka en halvtimme sen som jag upptäckte det eftersom det är först nu som jag sitter på mitt rum. Det är verkligen askallt! Tror seriöst att det är lika kallt ute som inne. Ni ska se min spegel som hänger bredvid fönstret! Jag går t.o.m runt i dun-jacka just nu och väntar på att elementet ska börja värma som jag just har ställt in på max. Tills dess kommer jag verkligen inte kunna somna eftersom det är rena döden att lägga sig under ett kallt täcke. Så nu sitter jag och väntar på att daybreak ska börja på 5:an. Fy fan!


Kommentarer
Postat av: B1

du är ju långt ifrån smart veronica! :P

2009-10-19 @ 13:02:58
URL: http://jnniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0