31/10

Sitter just nu på förfest hos Amanda och har riktigt trevligt. Vi var tidigare ikväll ute och åt på Starz för att fira Josefina som fyller 19 år nu på måndag. Annars har jag varit på stan idag och köpt lite kläder osv tillsammans med Jennie. Sedan mötte vi upp Cissi och co. De var på besök i Umeå för att kolla lite lägenheter osv.

Men nu gormar folket om att jag ska komma så jag hoppas ni får en riktigt  bra kväll. Själv kommer jag att ha riktigt trevligt med folket. Synd bara att det är "söndag" så det måste bli taxi både fram och tillbaka från krogen vilket innebär ca 500:-. Kanske man ska försöka få Lisen att charma killen så vi får det billigare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0