29/10

Det är ett mirakel att denna dator fortfarande fungerar! Har tidigare ikväll suttit med papper från jobbet som sedan skulle överföras i ett dokument för att det ska kunna gå att skicka via mail. Så jag öppnade mallen i office och hinner nästan bli helt klar med allt som datorn just då får problem som orsakar att mitt internet slår av och självklart så gör office precis samma sak! Så då sitter man som ett fån och stirrar på datorn och väntar på att allt ska komma upp igen fast men egentligen är helt säker på att det inte finns en enda chans att det gör det! Får panik och springer med datorn till pappa som inte heller får det att fungera så då ringer jag istället Roger som i sin tur försöker men tror ni att det fungerar? Ne, precis! Papperna ska in imorn innan jag börjar jobba men nu orkar jag inte starta om så det blir duschen, b.b.t och sedan sängen.

Usch!

Godnatt & Sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0