6/11

Vaknade imorse av att min chef ringde och berättade att mötet var förflyttat. Kände verkligen hur grymt skönt det var att få sova vidare under de varma täcket. Hade fel! Det enda som var ändrat var att det blev på kontoret i Holmsund istället för inne i stan. Fick iallafall sova vidare till ca 10:45 då hon ringde igen och frågade om jag ens skulle dyka upp! När jag väl hade tagit mig upp och traskat dit i regnet så var hon såklart försenad. Satt istället och pratade med de andra om vaccinet mot s.influensan eftersom jag ska ta sprutan 11/11. Med min otur kommer jag säkert få någon konstig biverkning. Läste om en som hade tagit den och som nu enbart kan gå baklänges.. undra då vad som kommer hända mig.! Men än så länge så är det mest sprutan som skrämmer, Lisen har berättar hur onaturligt lång den är! Hur ska det gå när jag fortfarande måste ha barn-nål "fjäril" när de tar sprutor på sjukhuset...

Mötet gick iallafall relativt bra. Fick veta schema-raderna inför december och det verkar som att jag är ledig både julafton eller nyår. Fick också en inbjudan till firma-fest 25/11 på Droskan, blir nog roligt eftersom man känner så många som jobbar inom Frösunda. Känns ännu bättre att man både ska få äta och dricka gott samtidigt som det är på schema-rad! Pengar för att festa, aldrig fel! Efter mötet hämtade Jennie upp mig då vi for till stan en snabbis.

Men nu tänkte jag tvinga med hundarna ut på en promenad i slasket. Sedan ska jag försöka hinna förbi Camilla innan jobbet 21:30. 



Skrev förresten i förra inlägget om Beyonce's klänning som hon bar igår på Ema-galan. Här har ni den! Hade t.o.m kunna offra Amanda för att ha den där hängandes i garderoben... :p


Kommentarer
Postat av: jp

den var ju råful

2009-11-06 @ 19:01:05
Postat av: Veronica

Du har ingen smak Josefina! ;p

2009-11-06 @ 19:19:30
URL: http://veronicajonsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

den va ju fin! :)

2009-11-06 @ 19:47:45
URL: http://jnniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0