5/11

Anledningen till att jag inte har skrivit på några dagar är att jag ständigt har legat och försökt bli av med febern! Man borde egentligen inte tycka synd om sig själv men när man ligger där med ständig frossa och ser ut som 7 "riktigt" svåra år så är det klart att man ändå gör det. Blir som 10 år igen och orkar inte göra något själv. Vet inte hur jag hade klarat mig om jag hade bott ensam, någon hade nog fått flytta in under tiden. Var iallafall förbi doktorn idag och fick någon medicin som skulle dämpa febern och den verkar faktiskt fungera riktigt bra! Kanske man snart kan börja bli social igen och inte behöva avboka planerna för helgen då det blir utgång för att fira att Ida är tillbaka. Känns hur bra som helst att hon har kommit hem, har verkligen saknat henne. Är bara synd att vi inte har kunnat ses än! Men iallafall så hinner jag träffa henne mycket i helgen då det också blir bio med hon och Jennie på söndag. Känns nästan som ett måste att se "Michael Jackson`s - This is it" så det blir den.
  


Men nu ska jag fortsätta kolla tv ett tag och sedan sova. Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Jennie

du kan skriva låååångt!:P

2009-11-05 @ 14:42:49
URL: http://jnniie.blogg.se/
Postat av: Jennie

på söndag blire bio, elin kanske ville hänga med också :D HOPPAS! :D

2009-11-05 @ 14:45:11
URL: http://jnniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0