5/11

Har kollat EMA 2009 ikväll och det var verkligen en lyckad show med riktigt bra live-band. U2 var absolut kvällens bästa då de även fick avsluta showen tillsammans med mr. Jay-Z! The winner of the evening blev för tippade Beyonce Knowles. Hennes klänning var absolut kvällens snyggaste, var kärlek vid första ögonkastet!




Även om Russell Brand är en av världens mest sliskigaste så måste man ändå erkänna att hans flickvän "Katy Perry" gjorde ett bra jobb som host ikväll. Men ändå så sitter jag bara och väntar på att Perez Hilton ska ta över hennes jobb! Tänk er världens mysigaste bög som programledare, kan inget annat än att bli lyckat!

Men nu har jag hunnit se galan och skrivit klart allt inför personal-mötet. Känns skönt! Nu ska man bara snabbt hoppa in i duschen och sedan sova. Ska upp redan kl. 09:00 imorn då jag ska vara på kontoret i stan kl 12:00 då det är grillning aka. personal-möte. Hoppas ni haft en bra kväll. Godnatt och sov så gott.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja Veronica, Akta du grillas på mötet ;) du kan ju förövrigt slå en pling då du ska hem, jag har matteprov och de slutar klockan 12:30 sedan ska jag göra lite ärenden åt mamma!

2009-11-06 @ 08:49:33
URL: http://jnniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0