5/11

Vaknade för några timmar sen och är fortfarande helt död i kroppen, skönt att febern nästan är borta iallafall! Fick inte sova förens 06:30 inatt så jag har nästan sovit bort hela dagen. Vaknade faktiskt en sväng redan 10:00 då det var dags för medicin. Tänkte försöka hålla mig vaken och bara blunda några få sekunder men då somnade jag tydligen om. Vaknade av att mobilen ringde. Hade kunnat satsa pengar på att klockan bara var ca. 10:30 men klockan var snarare 14:00. Panik! Borde egentligen fattat att klockan var mer eftersom Jennie aldrig skulle vara vaken redan vid den tiden, hon hade nog sussat så sött just då.  

Men nu ska jag gå ut med hundarna och få se "snön" som alla pratar om. Borde egentligen också skriva punkter om vad som borde tas upp på personal-mötet imorn. Men varje gång jag har gjort det så har man alltid fått höra "och Veronica, vad menar du med det?" medan de andra istället får höra "jo, jag förstår verkligen vad du menar" eller "Det var bra att du tog upp det". kanske man ska verka normal den här gången och inte ta upp något alls eller vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0