2/11

Den här veckan var verkligen planerad fullt ut för att man skulle hinna med allt och sedan går man istället och blir sjuk! vad är oddsen? ligger just nu i feber och har riktigt ont i halsen. Kände mig lite sänkt redan igår men trodde det var pga. för lite sömn men imorse när jag vaknade kunde jag knappt ta mig ur sängen. Är först nu efter en massa alvedon som man ens orkat sätta sig upp. Alla är också på om att jag måste äta, dricka och sedan inte ha för många täcken för då kan febern inte minska! Men vem vill ligga och hacka tänder i flera timmar?  

Det är iallafall riktigt synd att jag inte kunde fara och gratta Josefina som fyller 19 år idag. Ska bjuda henne på fika sen när jag blivit frisk och kan prata som en normal människa igen. Då ska hon också få sin present som är helt klockren! she's gonna love it! Att ge presenter är lika roligt varje gång, helst när man vet att den som får den inte har en aning om vad som är i.

Grattis Josefina på födelsedagen! <3


Kommentarer
Postat av: jp

jääääklas vilken stor bild. tack så mycket! ser fram emot en fika. se till att vara frisk på onsdag när vi ska se bonde söker fru!

2009-11-02 @ 20:45:45
Postat av: B1

JA VERONICA JONSSON du måste äta ORDENTLIGT, inte en halvpalt eller en filtallrik. SKÄRPNING från din sida nu! :)

2009-11-02 @ 21:18:04
URL: http://jnniie.blogg.se/
Postat av: Cissela

Undrar vem som har smittat vem.. Krya på dig iallafall! :)

2009-11-02 @ 23:38:45
URL: http://cisselasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0