1/11

Godmorgon!

Vaknade för ett tag sen och är fortfarande kvar på B.vägen hos Amanda. Kvällen blev iallafall riktigt lyckad så jag är nöjd med årets halloween. Ångrade mig ganska snabbt att man inte hade fixat någon kostym. Såg så roligt ut att springa runt i en massa konstiga kläder och inte behöva tänka på hur man ser ut. Det får bli nästa år och då vet jag precis vad jag kommer att klä ut mig till, ska sno Johannas kostym! Tack för en bra kväll! och tack till Mrs. Karlsson som körde oss från KrogenK till stan!

Men nu hade jag tänkt hjälpa Amanda att städa undan lite. Vi hade förfesten här så det ser ut som en bombnedslag! Sedan ska vi köra förbi henne till flyget, hon ska tillbaka till Skövde ikväll. Därefter ska jag hem, byta om och sedan gå till jobbet. 

Hoppas ni hade en bra Halloween!

Måste också gratta Roger som fyller 25 år idag! Hipp Hipp Hurra!



Kommentarer
Postat av: B1

Gratta den där roger från mig med, alltså påtal om de, "roger" är en pappershållare som finns att köpa på sköna rum, rosa och ser ut som en kanin! HAHA



Ja du höll ju bara på att strypa mig när du kastade dig över mig när du hoppade in i bilen annars okej veroncia ;) :P

2009-11-01 @ 15:13:27
Postat av: Cissela

Hälsa grattis från mig :)

2009-11-01 @ 18:48:48
URL: http://cisselasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0