1/11

Har nyss kommit hem från jobbet och känner mig helt död. Har inte sovit många timmar de sista dygnen eftersom jag både jobbat "vaken" natt och sedan kom jag inte i säng förens 06:00 imorse. Känns grymt skönt att vara ledig imorn så man kan sova ut. Måste bara upp kring 11:00 då jag ska möta Jennie för en promenad.. börjar bli lite kallt för att springa så det får bli promenad tills kortet är fixat. Annars så är mina planer för imorn att åka till stan och gratta Josefina som fyller 19. Var exakt ett år sedan vi stod och knackade på hos henne med nybakad tårta och champagne för att fira att minstingen fyllt 18!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan somna till ljudet av tv:n som är en standard!

Godnatt & Sov gott

Kommentarer
Postat av: jp

:):):):)

2009-11-02 @ 15:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0