9/11

Nu när det är bestämt att jag ska fara som au pair har alla kommenterat problemet med packningen. Är känd för att ha den största väskan, flest onödiga saker och för många skor! Tragiskt nog är det sant! Hur har de tänkt att man ska kunna klara av att ha med sig enbart ca. 21kg? Hade t.o.m övervikt hem från Sunny Beach efter en vecka! Men ett halvår? Kanske det är godkänt att ha med sig två. Men hur mycket kommer det kosta med dubbla? kanske man kan få familjen att stå för det! Min sista utväg får väl bli som hemresan från Polen. Istället för att packa övervikt i väskan så får jag försöka bunkra upp med kläder på mig istället. usch, vilket problem!


Kommentarer
Postat av: julie!

Men vad roligt, verro! Blir det england eller?

2009-11-21 @ 17:15:56
URL: http://beingjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0