7/11

Har länge tänkt scanna bilder sen jag var yngre och sedan sätta in dom i ramar. Men eftersom det aldrig blivit av så tänkte jag påbörja projektet när jag ändå inte kunde somna. Kommer vara helt död ikväll! Tror det blev några hundra bilder som kollades igenom. Hittade några skivor sen högstadiet där det fanns en massa roliga bilder. Skäms verkligen när man ser hur man såg ut osv. Förstår inte varför jag gjorde miner på 90% av bilderna. Kan bara tänka på hur många timmar man spenderade framför webcamen och försökte få en bra bild till lunar eller apberget.. 2006 verkar inte vara mitt år!

Förstår inte själv att jag sätter in dom här men försöker samtidigt intala mig själv att man är vuxen nu och inte ser ut sådär längre...eller?..

2005





2006



2007



Kommentarer
Postat av: Emilia

du ser precis ut som vanligt, inte en förändring på 19 år! vuxen är du inte heller, ens i närheten. no worries!

2009-11-07 @ 17:50:30
URL: http://emev.blogg.se/
Postat av: lisen

Du ser väl ut precis som vanligt?

2009-11-11 @ 00:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0