6/11

Ikväll har jag varit riktigt dum och beställt en ny mobil. Tänkte först inte göra det men när alla börjar påverka och säga att man borde så kunde jag inte låta bli. Är ert fel att jag är black resten av månaden! Nemen, det blev iallafall en xperia x1 som verkar vara en helt okej mobil. Hoppas på att jag får hem den nästa vecka så man har något att pilla på ett tag.


Men nu är både väskan och mat-lådan packad så snart ska jag börja ta mig till jobbet. Slutar 09:45 imorgon-bitti så jag har köpt några tidningar och lite choklad som underhållning så att man ska kunna hålla sig vaken. 

Hoppas ni får en bra fredagskväll.


Kommentarer
Postat av: Idis

jag har också köpt en ny mobil (A) så då kan vi hänga och berätta för varann hur awesome våra telefoner är :P

2009-11-07 @ 14:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0