11/11

Godmorgon!

När väckarklockan ringde 07:00 så tvingade jag mig själv att gå upp och ut med hundarna. När vi väl kom ut så tog det inte många sekunder innan både Bruno och Donna rusade och hoppade runt i snön som nu har kommit under natten. Ser verkligen ut som man lever i ett riktigt vinterland just nu. Vägarna är täckta, fönstren är igen-snöade och alla löv är borta. Tänkte verkligen att det enda som saknades var julmusiken, självklart så hör man Gert Fylking några minuter senare sjunga "nu är det jul igen..." på radion. Det räcker för mig, jag har ju hört årets första julmusik!

Men nu ska jag snabbt hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning inför mitt möte med chefen. Vet inte riktigt hur planeringen ser ut nu när jag sagt upp mig men det lär nog bli en massa papperskoll.

Men nu börjar det bli bråttom när jag måste börja gå om 30min. Men hoppas ni får en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0