10/10

Godmorgon!

Har ni sovit gott? Själv så fick jag panik när väckarklockan ringde 07:00, hade ingen lust att röra mig en enda centimeter! Försökte verkligen hitta på något sätt för att kunna få några extra minuter under täcket. gick inte hur jag än försökte. Måste helt enkelt bli som när man gick i skolan, får sova några minuter på bussen.

Så nu sitter jag helt död vid köksbordet med två rostade mackor och te. Har dessutom en hund som sitter nedanför och gnäller för att vi ska gå ut. Har försökt att "råka" tappa ner en ostbit för att ge mig några minuter till men det fungerade inte riktigt. Måste därför skynda mig att äta upp och klä på mig.

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0